Saturday, September 15, 2012

Võtsin lõpuks julguse kokku ning asusin tegema ühte oma amigurumi teerajaja, lilleliisi disainitud nukkudest - kaisubeebit. Selle tegemisel oli minu jaoks mitmeid uusi asju. Kõik minu varasemad loomad on tehtud nr 3 heegelnõelaga, kaisubeebi aga nr 4-ga. Lõng on G-B Wolle Bio-Baumwolle, selline hoopis jämedam ja teistlaadi kui senised. Lilleliis kasutas kaisubeebi heegeldamisel nähtamatut kahandamist, nii tegin ka mina selle endale selgeks ja tõesti jääb seda tüüpi kahandamisega palju ilusam. Väga meeldis mulle, kuidas oli välja mõeldud jalgade üleminek kehaks, täiesti uutmoodi elamus.


Minu kaisubeebi:


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 maiu amigurumi. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.